Vaikų kūrybiškumo ugdymas šiandien tampa vienu svarbiausių veiksnių, siekiant ne tik asmeninio
tobulėjimo, bet ir visuomenės augimo. Tačiau, ar kiekvienas vaikas gali būti kūrybingas? Kaip
pažinti kūrybingus vaikus? Kaip skatinti vaiko kūrybiškumą? Kokius ugdymo būdus ir metodus
taikyti, kad padėtume vaikams ugdytis kūrybiškumą, kad jie atrastų, kas yra nauja, originalu,
netikėta, spręstų praktines problemas? Atsakymai į šiuos klausimus nuskambėjo Respublikinėje
ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinėje praktinėje konferencijoje
„Inovatyvūs kūrybiškumo ugdymo būdai šiandienos darželyje“ , kurį Kretingos lopšelis-darželis
„Ąžuoliukas” suorganizavo, kartu su partneriais – Kretingos rajono savivaldybės M. Valančiaus
viešąja biblioteka bei Kretingos rajono švietimo centru.
Jog konferencijos tema yra aktuali, svarbi, parodė susirinkęs gausus dalyvių būrys iš įvairių
Lietuvos miestų: Palangos, Klaipėdos, Kretingos, Akmenės, Mažeikių, Šakių, Kėdainių, Kelmės,
Skuodo, Plungės, Gargždų. Gerąja darbo patirtimi apie ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus
vaikų kūrybiškumo ugdymo ir mokymo metodų įvairovę pasidalino 22 mokytojai, kurie parengė ir
skaitė žodinius pranešimus, ir 19 mokytojų pedagogines įžvalgas, priemones, metodus,
instrumentus, padedančius vaikams kūrybiškai mokytis, patirti pažinimo džiaugsmą, atskleisti
kūrybines vaiko galias pristatę stendiniuose pranešimuose.
Konferencijoje savo patirtimi pasidalijo ir mūsų įstaigos pedagogės Laura Ivanovienė, Leta
Numsėdienė, Zina Pranckienė, Giedrė Garbaliauskienė.