2024 m. kovo – gegužės mėnesiais buvo organizuotas tarptautinis projektas „Mano Margutis/ My Easter Egg“ internetinėje eTwinning platformoje.
Projektą organizavo logopedė ir specialioji pedagogė Laura Ivanovienė bei priešmokyklinio ir meninio (muzikos) ugdymo mokytoja Vitalija Guobienė
Mūsų projekto tikslas – puoselėti senąsias Velykų tradicijas ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. Supažindinti vaikus su įvairiomis kiaušinių marginimo technikomis, bendradarbiaujant su pedagogais ir vaikais iš kitų Europos šalių.
Projekto uždaviniai:
Supažindinti vaikus su skirtingomis Europos šalių kiaušinių marginimo tradicijomis.
Išmokyti vaikus įvairių kiaušinių marginimo technikų.
Skatinti vaikų kūrybiškumą ir saviraišką.
Ugdyti vaikų tarpkultūrinius gebėjimus ir toleranciją.
Darbas vyko etapais:
I. Kovo 12 d. – 15 d.
Projekto narių prisistatymas:
Projektų dalyvių prisistatymas. (įstaiga, vaikų amžius, grupė)
Dalyvių nuotraukų koliažų arba video kėlimas į projekto puslapį.
II. Kovo 15 d. – Gegužės10 d.
Velykinių veiklų organizavimas:
Kiaušinių marginimas (Tai klasikinė Velykų veikla, kurią gali mėgautis visi. Gali naudoti dažus, lipdukus, flomasterius ar kitas dekoravimo priemones)
Velykinis sveikinimas (dainelė, šokis, žaidimas, eilėraštis).
Akimirkų fiksavimas ir dalinimasis jomis eTwinning platformoje.
III. Gegužės 10 – Gegužės 30 d.
Projekto užbaigimas:
Projekto dalyvių apdovanojimas padėkomis.
Projektų dalyvių veiklų vaizdo pristatymas eTwinning platformoje.
eProjekte dalyvavo ir aktyviai įvairiomis veiklomis su vaikais dalinosi 19 narių iš:
Lietuvos (13), Bulgarijos (1), Graikijos (3), Gruzijos (1), Turkijos (1)
Mokytojos noriai dalijosi savo šalies Velykų tradicijomis ir veiklomis. Sulaukėme 81 veiklos su vaikais momentų nuotraukų ir video įrašų ir 22 smagių dalyvių prisistatymų!
Šio projekto metu vaikai sužinojo apie Velykų šventės kilmę ir simboliką. Jie susipažino su kiaušinių marginimo tradicijomis ir technika, Velykų žaidimais ir dainomis.
Vaikai patys dekoravo kiaušinius naudojant įvairias technikas ir spalvas. Jie piešė, lipdė, konstravo ir kūrybiškai išreiškė savo mintis apie Velykas kitais būdais.
Įvairių veiklų metu ugdytiniai, gamindami Velykų dekoracijas ir žaisdami žaidimus, mokėsi dirbti kartu, dalintis bei bendradarbiauti ir padėti vienas kitam.
Velykų projektas buvo kupinas teigiamų emocijų, žaidimų ir kūrybingos veiklos. smagiai praleistas laikas su tėveliais, draugais ir mokytojais.
Projekto pabaigoje dalyviams buvo pateikta anoniminė anketa, kad gautume grįžtamąjį ryšį apie organizuotą projektą.
Pateikiame apibendrintas išvadas:
- Visiems dalyviams projekto trukmė buvo optimali.
- Beveik visiems projektas buvo naudingas.
- Visi mokytojai tvirtina, kad vaikai aktyviai dalyvavo projekto veiklose.
- Didžiajai daugumai projektas suteikė naujų minčių ir idėjų ateityje įvairinti ugdymo procesą.
- Beveik visi norėtų bendradarbiauti ir kituose mūsų organizuojamuose eTwinning projektuose, nes: a) užmegzti naujus tarpinstitucinius ir tarptautinius santykius su partneriais; b) aktyviai su vaikais įsitraukti į projekto veiklą; c) įgyti naujų ir/ar praplėsti turimas kompetencijas.
- Sulaukėme daug gražių palinkėjimų!
Kviečiame pasidžiaugti mūsų įstaigos ugdytinių ir mokytojų vykdytomis veiklomis bei projekto dalyvių vykdytų veiklų akimirkomis 😊
https://www.youtube.com/watch?v=e2aeYNdJmtg